VVD Hillegom - Politieke ontwikkelingen.

Hillegoms politieke ontwikkelingen,

Inmiddels zijn we beland in een kort kerstreces. De afgelopen weken hebben we nog wel commissie en Raadsvergadering gehad, helaas vanwege de maatregelen weer vanachter het computerscherm. Inmiddels is de LES behandelend, de lokale energie strategie. VVD Hillegom heeft ingestemd en is nu in afwachting van het uitvoeringsprogramma.  Ook het beleidsplan mbt de schuldhulpverlening stond op de agenda. VVD Hillegom heeft aangegeven vooral een integrale aanpak vanuit de Keten belangrijk te vinden, want schulden komen vaak niet alleen. Belangrijk om ook goed in te zetten op nazorg om kans op terugval en herhaling te voorkomen.  Mooi om te zien dat vrijwilligers hier een belangrijke rol in spelen.

Daarnaast zijn er nog een aantal fractie vergaderingen geweest waarin er meerdere gasten zijn aangeschoven. Dit om input mee te geven aan de VVD Hillegom en te sparren over hetgeen in ons verkiezingsprogramma staat beschreven. De reacties waren positief en de fractie is ook altijd bereid in gesprek te gaan mochten er punten zijn die met ons zou willen delen,

mail dan met;   VVD fractie Hillegom

De campagne is natuurlijk ook al in ontwikkeling. Igor, Wesley en Danny hebben hun plan uitgewerkt en gaan aan de slag met hetgeen in de planning staat. Belangrijk is dat we ons programma op een aantrekkelijke manier presenteren, zichtbaar zijn (passend binnen de maatregelen die dan gelden) en van ons laten horen. We komen hier tzt graag nog wat uitgebreider bij u op terug.

Rest mij u voor nu alvast mooie feestdagen toe te wensen en alle goeds voor het nieuwe jaar. Het afgelopen jaar was pittig, met de dominante aanwezigheid van Corona. Het heeft veel impact gehad op iedereen; op gebied van ziekte en verlies van dierbaren, eenzaamheid of neerslachtigheid. Maar ook voor de ondernemers en economie. Laten we hopen dat komend jaar een jaar van verlichting mag zijn, dat er weer meer ruimte mag ontstaan voor positieve ontwikkelingen. Maar bovenal wens ik u een goede gezondheid toe en een fijn samenzijn met iedereen die u lief heeft.

Dank voor het vertrouwen in ons, wij gaan er met de fractie in het nieuwe jaar weer tegenaan om er een succesvol jaar van te maken. We zijn er klaar voor en hebben er zin in!